onsdag 15 maj 2013

50000-vallen spräckt!

Idag passerade jag 50.000 klick här på bloggen! Femtiotusen! Det känns kul att det stadigt är fler och fler som regelbundet kikar in här... Antalet dagsbesök har stigit månad för månad.
Vissa dagar är det en utmaning att hitta något som känns meningsfullt att lägga upp. Och ibland slutar det med att det bara blir en blomma... Men kanske att det kan vara roligt för någon som bor i Tucson eller Haparanda... att se vad som blommar här i Skog just nu?
Det är roligt att just du läser och tittar på mina bilder. Det gör att jag känner att jag finns med i någon slags sammanhang... och att jag kan tillföra något. Inte så självklart annars när man ofrivilligt blivit ställd utanför... Bloggen är en del av min process att hitta nya och bra hjulspår... som har fast underlag och som leder framåt och som förhoppningsvis också leder fram till nåt nytt, oväntat och spännande...
Och om det händer nå’t sådant, nytt, oväntat och spännande, kommer det förmodligen att synas här på bloggen...
– ALL THE BEST FOR YOU!

4 kommentarer:

  1. Grattis! Jag upptäckte din sida för ett tag sedan, när jag sökte på Rude kulle (tror jag).
    Nu får jag chans att lära mig lite om Tvärred med omnejd :-)
    Trots jag är uppväxt i Dannike så var Tvärred åt "fel" håll när man stack i väg på moppen och senare bilen. ;-)
    Fast största anledningen är att din sida är väldigt trevlig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra Tony! Jag skall försöka att ha din infallsvinkel lite i tankarna när jag gör mina inlägg... Jag har börjat kolla dina bilder oxå... SPÄNNANDE! Och trevligt! Keep watching!

      Radera
  2. Så roligt att så många besökar din blogg. Grattis! Eftersom jag följer din blogg så har jag väl bidragit med några "klick" :-) Nästa 50000 kommer att gå ännu snabbare,antar jag!Fortsätt blogga, det är jättekul att följa vad som händer i grannbyn, likaväl som det intresserar människor som bor på andra sidan jordklotet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra Irma! Jag vet att du är en trogen bloggkollare! Men du själv då...? Jag kollar lite då och då men du har tappat stinget...? Var trevligt att se dina projekt!

      Radera