lördag 11 augusti 2012

Belöning



Har slitit ganska hårt idag. Förutom att jag målat plåttaket på farstukvisten har jag också kört undan det sista gräset som jag slog i början av veckan. Det blev en svettig omgång och det drog ut på tiden men det fanns lite energi kvar i kroppen så jag lastade kajaken på biltaket och svängde ner till sjön. 
Det blev ett par riktigt fina timmar. Alldeles stilla. Så tyst! Det kändes overkligt med denna stora tystnad... och när solen gått ner blev det en märkligt sprakande himmel...
Avslutade med ett kvällsdopp och en simtur i det röda vattnet!
Sommarkänsla! Så gott...

1 kommentar:

  1. Hej Sune,
    det är väldigt fina bilder du tagit. De gör mig riktigt badsugen, även fast jag är en sann badkruka! Och att måla plåttaket på farstukvisten låter inte helt enkelt. Vill du inte delta i Bygglas entrébyggetävling? Maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer :)
    Mvh
    Vendela på Byggla

    SvaraRadera